Menager ds. social media
Franciszkański Sekretariat Misyjny MUTIMA poszukuje osoby tworzącej komunikację w mediach społecznościowych (manager social media, młodszy specjalista ds. social media, specjalista ds. social media)
Rodzaj pracy: stacjonarna
Miejsce pracy: Kalwaria Zebrzydowska
Podróże służbowe/mobilność: gotowość do pracy w terenie (cała Polska) – spotkania z
Darczyńcami, udział w wydarzeniach.
Okres zatrudnienia: od sierpnia 2024
Wymiar pracy: ¾ etatu – cały etat
Wynagrodzenie: 4 500 – 6 500 zł brutto, w zależności od doświadczenia i wymiaru pracy
O organizacji:
Franciszkański Sekretariat Misyjny MUTIMA powstał w 2012 roku jako biuro misyjne w
sekretariacie Ewangelizacji Misyjnej prowincji Ojców Bernardynów. Jego siedziba znajduje
się w Kalwarii Zebrzydowskiej. Od początku swojego istnienia wspieramy misjonarzy
bernardyńskich w ich pracy i realizowanych przez nich projektach. Od 2023, kiedy weszliśmy
w ścisłą współpracę z innymi wspólnotami i organizacjami, wspieramy wszystkich misjonarzy
z rodziny franciszkańskiej. Franciszkanie pracują dzisiaj w 100 krajach.
MUTIMA wspiera najuboższych, nie udzielając im jałmużny, ale ugruntowując ich godność
ludzką i wspierając w edukacji, pomocy medycznej, dostarczaniu wody pitnej, formacji do
życia zakonnego, budując kościoły i odpowiadając na katastrofy naturalne.
Chcemy być łącznikiem, pomiędzy ludźmi dobrej woli, a chrześcijanami, którzy najbardziej
potrzebują pomocy. Zbyt wiele jest na świecie ubóstwa i niesprawiedliwości. Franciszkanie
stoją na froncie zmagań z biedą i prześladowaniami. My chcemy dać im narzędzia do tej
nierównej, lecz ekscytującej walki. Zachęcać do przekraczania kolejnych barier i osiągania
realnych zmian. Mamy nadzieję, że liczba zaangażowanych w naszą pracę, będzie coraz
większa i niebawem zobaczymy jeszcze większe owoce naszych wysiłków.
Kogo szukamy?
Szukamy osoby, która będzie tworzyć i prowadzić komunikację zewnętrzną naszego dzieła
przy ścisłej współpracy w obszarze pozyskiwania pieniędzy w internecie.
Szukamy osoby kreatywnej i skutecznej, samodzielnej, która odnajduje się w świecie social
media. Zależy nam na tym, by była to osoba, która identyfikuje się z naszymi wartościami,
kogoś kto nie boi się wyzwań, interakcji w świecie cyfrowym i ciągłych zmian, jakie niosą za
sobą social media.
Co jest niezbędne, na tym stanowisku:
● Doświadczenie w pracy związanej z promocją, komunikacją, social mediami –
minimum 12 miesięcy.
● Znajomość i umiejętne wykorzystanie różnych kanałów mediów społecznościowych
do tworzenia relacji z odbiorcami.
● Wiedza o tym, jak profilować tworzenie treści w zależności od tego, jaka jest grupa
odbiorców.
● Umiejętność pisania, redagowania, lekkie pióro w tworzeniu postów i wpisów w social
mediach.
● Gotowość do poszukiwania najbardziej efektywnego kanału do tworzenia
społeczności wokół organizacji.
● Zdolność samodzielnego i sprawnego zarządzania kilkoma wątkami
komunikacyjnymi lub projektami jednocześnie.
● Wiedza, jak wykorzystać media społecznościowe w fundraisingu – będziesz ściśle
współpracować z osobą odpowiedzialną za zbieranie pieniędzy na rzecz misji
organizacji.
● Gotowość do ciągłej nauki oraz wdrażania zmian.
● Umiejętność poszukiwania rozwiązań oraz zdolność podejmowania decyzji.
● Umiejętność współpracy w zespole, także z wolontariuszami.
● Wysoka kultura rozmowy, umiejętność łatwego nawiązywania relacji – także w
świecie internetowym.
● Wytrwałość i samodzielność.
● Język angielski na poziomie komunikatywnym.
Wymagania:
● Doświadczenie w pracy związanej z promocją, komunikacją, social mediami.
● Podstawowe umiejętności tworzenia i obróbki video, foto i grafiki.
● Podstawowa znajomość lejka marketingowego lub fundraisingowego.
● Wysokie kompetencje komunikacyjne i interpersonalne oraz łatwość pisania tekstów.
● Mile widziana jest umiejętność tworzenia prostych strategii do kanałów social media i
planów publikacji.
Zakres obowiązków:
● Tworzenie i prowadzenie profili w mediach społecznościowych z wysokim naciskiem
na realizację kampanii zbiórkowych na cele wskazane przez Sekretariat.
● Tworzenie i publikacja prostych grafik oraz materiałów video (reels, relacje) na bazie
otrzymanych materiałów.
● Tworzenie systemów pozyskiwania nowych odbiorców i utrzymywania relacji ze
społecznością.
● Udział w organizowanych wydarzeniach.
● Współpraca z dyrektorem Sekretariatu, osobą odpowiedzialną za fundraising oraz
misjonarzami (w języku angielskim telefonicznie i mailowo).
● Zarządzanie profilami social media na wybranej platformie (Facebook, Instagram,
YouTube, TikTok).
● Obsługa Meta Ads.
Co oferujemy?
● Pracę z misją w stabilnej organizacji kościelnej.
● Mentoring doświadczonego specjalisty social media i fundraisera przez 3 miesiące.
● Praca z doświadczonym zespołem specjalistów zajmujących się ważnym aspektem
życia.
● Możliwość rozwoju zawodowego, kompetencyjnego i osobowościowego w
organizacji kościelnej.
● Możliwość doświadczenia misyjnego według uznania Dyrektora.
● Wynagrodzenie w wysokości 4 500 – 6 500 zł brutto – w zależności od doświadczenia
i umiejętności.
● Forma umowy – jesteśmy otwarci na formę umowy zlecenie, umowę o pracę lub B2B.
● Pracę stacjonarną w komfortowym biurze w Kalwarii Zebrzydowskiej.
Rekrutacja:
O co będziemy pytać podczas rozmowy rekrutacyjnej?
● Chcemy uczciwie porozmawiać o Twojej motywacji do pracy, potrzebach, tym co
robisz w życiu i dlaczego podejmujesz się pracy w obszarze social media.
● Będziemy pytać o Twój sposób funkcjonowania w pracy – jak sobie organizujesz
obowiązki, czego potrzebujesz, co sprawia Ci trudność. Sprawdzimy Twoje
kompetencje w obszarze social media i umiejętności zarządzania czasem.
● Zapytamy o Twoje doświadczenia, które pomogą Ci w realizacji zadań na tym
stanowisku.
Harmonogram. W jaki sposób się zgłosić?
I etap:
Przygotuj swoje CV i list motywacyjny, w którym przekonasz nas do tego, że to Ty jesteś
najlepszym kandydatem na managera social media w Franciszkańskim Sekretariacie
Misyjnym MUTIMA. Będziemy czytać z uwagą.
CV i list motywacyjny zapisz jako pliki PDF i dołącz w formie załączników do wiadomości.
Prosimy, aby załączniki nie przekraczały w sumie 2 MB.
Swoje zgłoszenie prześlij mailem na adres misje@bernardyni.pl w temacie wiadomości
umieść zdanie: Social media – rekrutacja.
W swojej aplikacji zamieść zgody na to, byśmy mogli się z Tobą skontaktować, np.
korzystając z klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez
Armiger sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
II etap:
Wybrane osoby otrzymają zadania do wykonania – sprawdzimy Twoje umiejętności
praktyczne (związane ze znajomością funkcjonowania social media).
III etap:
Z wybranymi osobami przeprowadzimy rozmowę telefoniczną/spotkanie online.
IV etap:
Wybrane osoby po trzecim etapie zaprosimy na kolejną, bardziej szczegółową rozmowę z
Zarządem Franciszkańskiego Sekretariatu Misyjnego MUTIMA.
Terminy rekrutacji:
• Do 30.06.2024 r. – I etap (nadsyłanie zgłoszeń)
• Termin ustalany indywidualnie, nie później, niż do 5.07.2024 – II etap (zadania
praktyczne i teoretyczne)
• 10-12.07.2024 r. – III etap (rozmowa online/telefoniczna)
• 15-18.07.2024 r. – IV etap (spotkanie z zarządem, stacjonarnie w Kalwarii
Zebrzydowskiej)
• 1.08.2024 r. – możliwe rozpoczęcie pracy (jeśli masz dłuższy okres wypowiedzenia,
a bardzo będziemy chcieli z Tobą współpracować, zaczekamy na Ciebie!)